  • Data: 2004-12-31 10:10:24
    Temat: Re: ksiegi rachunkowe
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Maddy,

    Friday, December 31, 2004, 10:55:05 AM, you wrote:

    [...]

    > Czyli albo uważasz że machając łopatą zasługiwałaby na więcej bo więcej
    > wysiłku włożyła w pracę

    Nie tędy droga. Nie zapłacę za 3 godziny machania łopatą 500 PLN tak
    samo jak nie uważam za stosowne, żeby przy tak małej ilości dokumentów
    płacić 500 PLN biuru rachunkowemu. A już uzależnianie _wstępnej_ ceny
    usługi od tego, czy jest to kpir czy PK jest _w_ _tym_ wypadku
    śmieszne. Bo akurat w przypadku kpir roboty wcale mniej nie jest.

    Już pisałem w innej gałęzi tego wątku: płacę 1/4 tego co płaci klient
    przynoszący tej samej księgowej kilkadziesiąt razy więcej dokumentów i
    zajmujący jej 2 tygodnie ciężkiej pracy.

    Rozumiem doskonale sytuację człowieka, który chcąc legalnie coś
    przedsięwziąć, jest zmuszany przez prawo do zakładania stowarzyszenia
    i potem oskubywany jak gęś przez wszystkich wokół.

    Demagogię o prowadzeniu PK przez mechanika wycinam, bo nie mam zamiaru
    schodzić na pewien poziom argumentacji.

    [...]

    --
    Best regards,