  • 1. Data: 2010-09-07 18:39:42
    Temat: która książką
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    poprzedni post chyba zniknął więc jeszcze raz zapytam - która książka jest lepsza
    - abc small biznesu w. markowski czy
    - jednoosobowa firma młodzikowska ?

    chodzi mi głównie o prowadzenie prostej kpir, faktury dla zagranicznego klienta
    żeby było treściwie bez lania wody poruszone w miarę wszystkie potrzebne kwestie

  • 2. Data: 2010-09-07 19:04:05
    Temat: Re: która ksi??k?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-09-2010 o 20:39:42 Ra <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > klienta
    > żeby było treściwie bez lania wody poruszone w miarę wszystkie

    W wydaniu z okolic 2006 ABC small biznesu były wstawki z nieaktualnych
    przepisów
    (i to nieaktualnych od kilku ładnych lat) i nic konkretnego o fakturach
    dla zagranicznego klienta.
    Ja jest w wersji z 2010r. - nie wiem.

    Co do jednoosobowej firmy młodzikowskiej, to jest to jakaś specjalna forma
    prowadzenia biznesu, dla nieletnich :) ?

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-09-07 20:34:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 07-09-2010 o 20:39:42 Ra <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    10r. - nie wiem.

    >Co do jednoosobowej firmy młodzikowskiej, to jest to jakaś specjalna forma
    >prowadzenia biznesu, dla nieletnich :) ?

    No tak, zazwyczaj w tej formie prowadzona jest dzialalnosc w zakresie
    "czyszczenia i konserwacji szyb samochodowych".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-09-07 20:35:44
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-09-2010 o 22:34:05 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > No tak, zazwyczaj w tej formie prowadzona jest dzialalnosc w zakresie
    > "czyszczenia i konserwacji szyb samochodowych".

    Chodzi Ci o zorganizowane grupy przestępcze o charakterze zbrojnym w
    psikacze, brudne szmaty i przekleństwa ?

    --
    Tomek