  • 61. Data: 2009-02-12 11:57:57
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 luty 2009 12:53
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gn12mp$btv$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Nie próbowałem tak.

    Spróbuj. ja tak rozmnażałem już i kopiowałem wiele razy. Jak masz BDE
    zainstalowane na innym kompie, to wgrywasz i działa. Jak nie masz BDE, to
    wystarczy choćby demo Ali zainstalować i wgrać sobie katalog. Można go
    nawet na pendrajwie przenosić.

    > Tu chyba żadna pomoc przy MK RP nie jest przewidziana, ale jak jest
    > firma, która zawdowo zajmuje sie produkcją oprogramowania,
    > to powinna chociaż się starać, a tu mieli klienta, który kupił program za
    > 380 zł i
    > ten program mu się spodobał i chciał kupić coś jeszcze z półki PRO i
    > zaczął zadawać
    > pytania-bo nie chciał kupować w ciemno-
    > i nawet nikomu nie chciało się ze mna porozmawiać.

    Tu się nie wypowiem, bo ja mam wersję Lite ze śp. Entera, więc bez pomocy i
    uaktualnień. Ale dla swojej klientki kupiłem wersję pełną. Babka zupełnie
    zielona z kompów, a na Ali śmiga jak dzika. Już ją widzę, jakby MK RP miała
    używać :D

    > :-)

    Ty się śmiej... Żeby tak wszystkie programy wyglądały. Wydruki zresztą też
    są bardzo ładne, nie to co z MK RP.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 62. Data: 2009-02-12 12:40:53
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tristan pisze:
    > pytanie czy do MK RP dostaniesz lepszą pomoc?
    nie porównuj produktu bezpłatnego z komercyjnym. Jak to było: darowanemu...

  • 63. Data: 2009-02-12 12:46:01
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    >W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 luty 2009 11:54
    > (autor Kotlet mielony
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gn0v6k$blb$1@inews.gazeta.pl>):

    > No i nadal nie da się wpisać nazwy usługi. trzeba ją wybierać z magazynu.

    no trzeba, zwykle po to by pozniej zobaczyc w danej usludze (towarze)
    operacje z nia zwiazane, choc tu nie widze takiej opcji :)

    (ale jak dodajesz do magazynu to jako typ usluga i nie musisz przyjmowac
    towaru na stan PZtka)

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 64. Data: 2009-02-12 15:40:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 luty 2009 13:40
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4...@n...home.net.pl>):

    > nie porównuj produktu bezpłatnego z komercyjnym. Jak to było:
    > darowanemu...

    jakiemu darowanemu? Sponsorowany... W Sieci jest masa usług sponsorowanych i
    też nie oceniasz ich jakości?

  • 65. Data: 2009-02-12 15:41:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 luty 2009 13:46
    (autor Kotlet mielony
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gn15n9$ejo$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > operacje z nia zwiazane, choc tu nie widze takiej opcji :)
    > (ale jak dodajesz do magazynu to jako typ usluga i nie musisz przyjmowac

    Tak, ale ja wystawiam faktury na różne towary i usługi i baza tak
    wklepywanych pozycji niepotrzebnie rośnie, a poza tym, dłużej trwa
    wystawianie faktury.

  • 66. Data: 2009-02-12 18:15:33
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> napisał w
    wiadomości news:gn0hql$7s4$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości

    > nie rozsmieszaj mnie , chyba nie korzystasz z tego systemu.

    Nie chyba a NA PEWNO.
    Powiem więcej, znajmi mi przywożą nowe notebooki
    aby im XP zainsalować ... który zresztą teżjest gówno
    warty. Przy pracach na programach graficznych restart
    murowany co 2 godziny, koniec zasobów systemowych.
    Więc gadki i dlugim uptime zostawiam lamerom
    którzy komputera używają do GG i NK.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 67. Data: 2009-02-12 22:51:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2009, Kotlet mielony wrote:

    > i tak na marginesie gdzie tam sie ustawia podatek liniowy ? :)

    Z ciekawości - toto wystawia PITy oraz liczy zaliczki?
    Bo jeśli nie, to skąd pytanie?

    pzdr, Gotfryd

  • 68. Data: 2009-02-13 09:27:20
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Tristan wrote:
    > No a da się faktury z dużym opisem wystawiać? I faktury bez magazynu?

    co znaczy z duzym? Sporo sie tam zmiesci...
    sciagnij sobie demo - jest bezplatna wersja, dziala wszystko poza wydrukami.

    --
    bartek

  • 69. Data: 2009-02-13 09:46:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Tristan pisze:
    > Tak, ale ja wystawiam faktury na różne towary i usługi i baza tak
    > wklepywanych pozycji niepotrzebnie rośnie, a poza tym, dłużej trwa
    > wystawianie faktury.
    To wpisz sobie w "magazyn" usług tylko jedną pozycję z opisem np.
    "Usługa", później wybierz ją do faktury, a na końcu możesz sobie ten
    opis zmienić i na fakturze będziesz miał ten zmieniony.

    Maciek

  • 70. Data: 2009-02-13 09:57:10
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Nie chyba a NA PEWNO.

    stad twoja niewiedza, na viscie praktycznie wszystko (99,99%) chodzi jak sie
    ma 2 gb ramu,
    trudno zeby byla dostosowywana do jednego programu.

    > Powiem więcej, znajmi mi przywożą nowe notebooki
    > aby im XP zainsalować ... który zresztą teżjest gówno
    > warty. Przy pracach na programach graficznych restart
    > murowany co 2 godziny, koniec zasobów systemowych.

    jak jakis ciolek kuipuje viste z 1 gb to oczywiste jest.

    P.