    From: "strzeli" <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nieruchomosciowy zawrot glowy
    Date: Tue, 4 Sep 2007 13:36:36 +0200

    http://www.0.org.pl/nieruchomosc/sprzedaz/

    strona 4 - paragraf 8 i chyba wszystko jasne nie???

    P.S.
    JA TO MIESZKANIE CHCE ZAMIENIC.
    Na nastepujacej zasadzie:
    Oddaje moje mieszkanie wlasnosciowe, w zamian biore od mowiac brzydko pijaka
    mieszkanie spoldzielcze o wysokim standardzie, splacam jego zadluzenie...
    itd... Mowiac inaczej oddaje mieszkanie warte ok 30-35 tys, splacam
    zadluzenie do 15tys , czyli za lacznie ok 50tys mam mieszkanie spoldzielcze
    w stosunkowo nowej dzielnicy miasta....

    Ale czy to ma jakiekolwiek znaczenie... chyba paragraf 8 wszystko przekresla
    i mowiac wprost jestem "pozamiatany"

    A co do US - juz sie zglosili, ustalili ze nie jestem zameldowany i bede
    placil 5% podatek od darowizny... z tym ze mieksznaie wycenione bylo na
    25tys, od tego jeszcze ponad 9 tys jest zwolnione wiec tak naprawde wyszlo
    podatku chyba 600zl ;]

    z poważaniem
    Łukasz