  • Data: 2008-07-21 11:35:26
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 lipiec 2008 12:55
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g61pv4$4f2$1@news.onet.pl>):

    > Na logikę: praktycznie każde, które korygują jakąś tam wadę wzroku.

    No więc skoro korygują, to powinny być noszone, nie tylko w pracy.

    > Poprawiając widzenie powodują mniejsze zmęczenie oka, to samo dotyczy tych
    > filtrów i innych tam bzdetów.
    > Idź do okulisty i zapytaj, jeśli naprawdę Cię to interesuje.

    No właśnie byłem i wręcz coś odwrotnego usłyszałem... Że może mi przepisać
    okulary, ale w zasadzie to tylko szkodzi, bo moje oczy są zmęczone a nie
    zepsute i okulary może i sprawią, że będę lepiej widział, ale rozleniwi to
    oczy. I że okulary się daje na wadę, a nie zmęczenie.

    Więc mój okulista mówi coś innego niż twój.

    > A jak nie - to przestań truć, bo już chyba ze trzy osoby Ci w tym wątku
    > piszą do czego potrzebują okularów dalekowidze, a Ty dalej swoje.

    No co piszą? Że dalekowidze poza pracą nie patrzą na bliskie odległości?

    --
    Tristan