  • Data: 2008-07-21 12:19:43
    Temat: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g61s9u$b1q$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 lipiec 2008 12:55
    > (autor Cavallino
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <g61pv4$4f2$1@news.onet.pl>):

    > No więc skoro korygują, to powinny być noszone, nie tylko w pracy.

    Zakładając że poza pracą ktoś siedzi po wiele godzin przy kompie i przegląda
    tony papierzysk.
    Do niczego innego nie służą - przynajmniej dopóki ręce dalekowidza są
    wystarczająco długie. ;-)

    > No właśnie byłem i wręcz coś odwrotnego usłyszałem... Że może mi przepisać
    > okulary, ale w zasadzie to tylko szkodzi, bo moje oczy są zmęczone a nie
    > zepsute i okulary może i sprawią, że będę lepiej widział, ale rozleniwi to
    > oczy. I że okulary się daje na wadę, a nie zmęczenie.

    No widzisz, a drugi okulista mógłby Ci opowiedzieć coś dokładnie odwrotnego.
    Dokładnie tak było z moją żoną.

    > No co piszą? Że dalekowidze poza pracą nie patrzą na bliskie odległości?

    Dokładnie.
    Przy małej wadzie ryzyko utraty okularów w transporcie jest większe, niż ich
    przydatność poza pracą. ;-)