    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Date: Mon, 21 Jul 2008 14:44:58 +0200
    <g5uss0$cj3$1@news.onet.pl> <g5uu7i$gfs$1@news.onet.pl>
    <g5uud6$fl6$1@news.onet.pl> <g5uuot$hj8$1@news.onet.pl>
    <g5v5o3$13p$1@news.onet.pl> <g5vfuu$mll$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0807202253010.2852@quad> <g61gc8$6v4$1@news.onet.pl>
    <g61hbg$94r$1@news.onet.pl> <g61i4a$c3d$1@news.onet.pl>
    <g61i8s$cg2$1@news.onet.pl> <g61ioe$e14$1@news.onet.pl>
    <g61mgj$ovp$1@news.onet.pl> <g61nmm$t3v$1@news.onet.pl>
    <g61ns9$tjo$1@news.onet.pl> <g61okv$cp$1@news.onet.pl>
    <g61osr$ar$2@news.onet.pl> <g61pv4$4f2$1@news.onet.pl>
    <g61s9u$b1q$1@news.onet.pl> <g61usq$kag$1@news.onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 lipiec 2008 14:19
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g61usq$kag$1@news.onet.pl>):

    > Zakładając że poza pracą ktoś siedzi po wiele godzin przy kompie i
    > przegląda tony papierzysk.
    > Do niczego innego nie służą - przynajmniej dopóki ręce dalekowidza są
    > wystarczająco długie. ;-)

    Hm... No może mam za krótkie ręce, ale i tak mi się wygodniej czyta z bliska
    niż tak jak piszesz.

    > No widzisz, a drugi okulista mógłby Ci opowiedzieć coś dokładnie
    > odwrotnego.

    No nie, mi wszyscy mówili to samo -- zapomnij o okularach, bo to oczy
    rozleniwia.

    > Dokładnie.
    > Przy małej wadzie ryzyko utraty okularów w transporcie jest większe, niż
    > ich przydatność poza pracą. ;-)

    Jeśli funkcjonuje bez nich, to znaczy że ma je nadmiarowo, źle, a ich
    używanie niszczy oczy.

    --
    Tristan