    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: płatnik - problem z przekazem
    Date: Thu, 19 Oct 2006 09:34:43 +0200

    > imo, na tamtej grupie szybciej dostać odpowiedź i siedzi tam więcej
    > osób, które kadrami się zajmują

    cieekawe:))) jedna jaskółka wiosny nie czyni :)))

    > Mity. Kiedyś program faktycznie był bardzo niedoskonały, ale po ostatnim
    > uaktualnianiu muszę przyznać, że teraz jest ok /nie patrząc na to ile
    > kosztował/.

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ????????
    Za takie pisanie to zabić za mało :))))))))))
    Jak może takie bzdety pisać osoba o Płatniku ZUSowskim?????
    Nooo chyba, że wcześniej miałeś do czynienia z tablicami kamiennymi o dłutem
    :))))))))
    Bo pieprzony Płatnik jest programem urągającym wszelkim podstawom
    programowania.
    Czy sądziesz, że za pomocą pieprzonego Płatnika zrobisz ZUS Za oraz ZUS Z3a
    ?????
    aaa g0000000wno !!!!!!!!a wyślij pieprzone dane do systemu i poproś o
    zaświadczneie o niezaleganiu ..... jak nie prześlesz kserokopi DRA
    wydrukowanej papierowo ... to będziesz czekał 2 tygodnie ..... pieprzony
    świetny program ..... Q2 !!!!!!

    > Zauważ, że to jest ogromna baza danych.

    Wiem, że to ogromna baza danych i wiem, że jak ktoś nie potrafi się za nią
    zabrać to nie powinien marnować naszych pieniędzy.
    Nie powinien eksperymentowac na żywym organiźmie

    Do dzisiaj jest to pieprzony edytor tekstów a nie program ...ZROZUM TO !!!!!
    ZUS już ma dość takich jak ja ... i odstępuje po tym, jak prokom zarobił
    godziwą kasę i pozwoli za pomocą innych programów przesyłać dane.
    Zrozum .. na pieprzonym Płatniku zęby zjadłem

    > Wyobrażasz sobie
    > życie bez tego?

    Wyobrażam ... popatrz na lata przed 1999 :))))))))

    > Wypełnianie wszystkiego ręcznie, bez żadnej weryfikacji
    > wyliczeń, danych itp?
    Człeku !!!!!!!!!!! przecież teraz też wszystko wypełniasz ręcznie ..........
    ale sobie sprawy z tego nie zdajesz :)
    To program księgowy robi wszystko za pieprzonego Płatnika
    Weź przykład ... zatrudniasz trzy osoby i rozliczasz się na kartę
    podatkową.
    Programu księgowego mieć nie musisz. a ZUS chcesz rozliczać elektronicznie
    ... d000000pa d000pa ... nic pieprzony łatnik nie zrobi sam .... nie mówiąc
    o tym, że jak masz chorobowe ... to to bez umiejętności wyliczenia albo
    programu księgowego ... najlepiej zabić się własną ręką.

    > Fakt, ostatnio zus ma problemy z tymi swoimi
    > serwerami -> nie wiem jaka przyczyna ich, ale podejrzewam, że to w duże
    > mierze problemy infrastruktury technicznej (sprzętu, łączy).

    Miał, ma i będzie problemy ... to przecież chory system prowadzony przez
    chora firmę.

    I NA PRZYSZŁOŚĆ PROSZĘ NIE WYPOWIADAĆ SIĘ POZYTYWNIE O POJEPRZONYM PROGRAMIE
    PŁATNIK
    :)))))
    ZROZUMIAŁ ????????

    pozdrawiam