    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Date: Fri, 4 Jun 2004 15:06:20 +0200

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:c9pidn$svc$1@korweta.task.gda.pl...
    > Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo jesteś wyznawcą poglądów socjalistycznych. Ja tam uważam, że większą
    > pomoc powinien mieć ten, kto jej bardziej potrzebuje i więcej na nią łoży.

    I Ty mi mowisz o socjalizmie :):):):)
    Ja jestem za tym, by nikomu nie pomagac.
    Nie pomagac ale i nie przeszkadzac.

    > Idę do sklepu i kupuję to, co jest mi potrzebne za konkretną cenę. Czy
    > jestem biedny czy bogaty - zasady są te same. Ubezpieczam się drożej,
    jeśli
    > więcej od ubezpieczenia wymagam. Dlaczego z państwem miałoby być inaczej?

    Moja propozycja jest wlasnie zgodna z Twoja argumentacja.
    Podatek kazdy ma placic kwtowo tak samo.
    Analogicznie jak przy zakupie chleba - cena
    jest identyczna i dla bogatego id la biednego.
    Z podatkami powinno byc tak samo.

    > Ale ilość i gatunek kupowanego dobra - już tak, i to bardzo. Twój przykład
    > był niedopuszczalnie uproszczony.

    Do czego zmierza Twoja argumentacja?

    WOJSAL