  • 21. Data: 2007-09-01 14:10:59
    Temat: Re: podatek od spadku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 Aug 2007, Cavallino wrote:

    > Czyli podpada pod przepisy z roku 2007 i podatku brak (o ile złoży w terminie
    > deklaracje)?

    Zdaje się, że spadek miała otrzymać osoba która nie była w I grupie!

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-09-01 14:12:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 Aug 2007, gonia wrote:

    > biorąc pod uwagę ostatnie interpretacje ministerstwa, myślę, że będzie ciężko
    > to wybronić

    hm... a na który przepis się powołali?

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2007-09-04 09:41:17
    Od: gonia <g...@w...pl>

    > hm... a na który przepis się powołali?

    chyba na żaden, stwierdzili, że co prawda obowiązek powstaje z dniem
    uprawomocnienia się orzeczenia, ale jeżeli spadkodawca zmarł przed 1
    styczni a2007, zwolnienie nie ma zastosowania ( tzn zastosowanie mają
    przepisy wcześniejsze)