    Date: Mon, 07 Dec 2015 12:05:29 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek od supermarketow
    <56613e31$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3rf5c$op0$1@node2.news.atman.pl>
    <56618211$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <56618a7e$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <5661e0fd$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3u37k$n16$1@node1.news.atman.pl>
    <5662a110$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3ucgj$lno$2@node2.news.atman.pl>
    <5662bc1b$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3uj8u$srb$2@node2.news.atman.pl>
    <5662e993$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <566517f3$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <56652682$0$683$65785112@news.neostrada.pl>

    > No i co, możesz przejść i tyle. Masz tabliczki ,,teren prywatny, należy
    > przechodzić bez zatrzymywania się". Nie usiądziesz na brzegu, nie
    > popływasz.

    > Jak masz las na zadupiu, to spoko. A jak masz kawałek stoku, gdzie
    > akurat byłoby miło żeby była trasa narciarska, to już to nie działa
    > (patrz: Zakopane)

    Patrz Słowacja (zaraz obok) tez mają prywatne, tylko, że potrafią się
    dogadać i nie ma tam problemów tego typu co w Zakopanem, a i potrafili
    się dogadać i zrobić darmowe busy pomiędzy prywatnymi stokami (żeby nie
    blokować parkingów). To jest kwestia mentalności, a nie obowiązku.

    > Myśmy kiedyś pojechali za wcześnie (4 w nocy) pod kwaterę wczasową.
    > Naprzeciwko pusty plac, no to stanęliśmy i śpimy, żeby doczekać do 7-8
    > rano. I nagle gość z psem wali w szybę i każe wypierdalać, bo to jego
    > holenderska prywatna własność. Potem okazało się, że gość wykupił teren
    > wokoło leśniczówki, w której mieścił się pensjonat i przepędza ludzi, Bo
    > To Jego Plac. Ma ten obowiązek dopuścić przejazd, więc potrafi o 4 w
    > nocy obudzić kogoś w aucie, w Imię Zasad. I to holender, nie polak, żeby
    > nie było...

    No i? Chciałbyś parkować w dowolnym miejscu, bo tak? Teraz niestety w
    Polsce tak jest i mamy burdel, rozjeżdżane trawniki itd.

    > Ja jestem zwolennikiem własności prywatnej, ale gdyby wszystko było
    > prywatne, to byłoby naprawdę niewesoło. Prywatne stoki w Zakopanem --
    > nie ma narciarstwa.

    No to jak w Słowacji te prywatne stoki działają - przecież to nie ma
    prawa działać....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl