  • Data: 2006-09-07 06:53:47
    Temat: Re: podwójna faktura
    Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:edodll$qtd$1@news.mm.pl>
    Nixe <n...@f...pl> pisze:

    > BTW - sam piszesz, że księgować należy tylko to, co idzie na magazyn,
    > do przerobu lub sprzedaży.

    I jeszcze coś. Jeśli wystawisz mi fakturę na towar, to sam ten towar też
    musisz "zdjąć z magzynu".
    Jeśli teraz:
    - masz niedobór towaru w magazynie, to jakim cudem to zrobisz? (w każdym
    razie mój program magazynowy nie pozwala na coś takiego)
    - masz towar i możesz go zdjąć sztucznie, to co Ci po takim towarze, którego
    potem nie możesz legalnie sprzedać, bo formalnie już nie istnieje
    ("sprzedałeś" go przecież mi :>)

    --
    Nixe