    Date: Wed, 21 Sep 2011 12:28:28 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [prasówka] Projekty ustaw podatkowych by ISP
    <j59t6s$cje$1@news.onet.pl> <1...@4...com>
    <4e787e03$0$3491$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com> <j5a2b3$cq$1@news.onet.pl>
    <0...@4...com>
    <2...@p...pl>
    <v...@4...com>
    <3...@p...pl>
    <g...@4...com>
    <4e79b7a1$0$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@p...pl>

    (21.09.2011 12:21), RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale na pewno nie zaczęła się 1 stycznia 1992 roku.

    Ale teza brzmiała "kiedyś nie było PIT a państwo istniało". Nie było
    mowy o żadnych datach. Spokojnie można zinterpretować, że piszący te
    słowa nie miał na myśli podatku w rozumieniu UoPDoOF , tylko ogólnie
    podatek płacony jako jakiś procent dochodów.

    /msg/635513935e74904d ).

    > W tym wątku już zostały powtórzone - czytaj uważniej.

    Powtórzone argumenty czy link do zawstydzenia Gotfryda? Jeżeli link - to
    widać jestem bardzo nieuważny - mógłbyś mi dać link do mesga gdzie jest
    link do zawstydzenia Goftryda? :)

    A jeżeli argumenty, to nie padł jeszcze jeden: historia nie zaczyna się
    w XX w. Przedtem było od kilku do kilkunastu wieków trwania państw, w
    których podatku dochodowego nie było, a państwo istniało.

    p. m.