  • 11. Data: 2009-01-23 09:36:16
    Temat: Re: przedlplata - czy trzeba wystawiac f-re zaliczkowa?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-01-2009 o 10:09:35 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2009-01-23, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jest.
    > http://www.przepisy.gofin.pl/
    > wybierasz dziedzinę, akt prawny i wersję "do druku".

    Ale to bieżące zmiany, są też poprzednie nowelizacje?
    Czy muszę wszystko gromadzić na dysku na bieżąco
    (mi właśnie chodzi o to żeby tego uniknąć)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 12. Data: 2009-01-23 09:40:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-22, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]

    > Przyznaję że "prawo do serwera" mi nie do końca pasuje do "praw
    > pokrewnych", jako że wymienione (spośród wszystkich praw majątkowych)
    > są jedynie prawa związane z własnością intelektualną (swoją drogą,
    > mogli jasno zapisać "prawa intelektualne" - za trudne było czy to
    > celowy hak?)

    A to (serwer) nie podpada pod dzierżawę?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2009-01-23 10:20:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jan 2009, Tomek wrote:

    > Domena to może tak, ale serwer ?

    No toż niżej piszę, że jaki myk *mogliby* tam zastsować to nie wiem.
    Żeby nie było: to co nazywasz "serwerem" to niewąpliwie *prawo
    majątkowe* a nie rzecz, bo jak sądzę piszesz o "prawie do używania
    serwera".
    Mniej więcej tak, jak różnica między spółdzielczym własnościowym
    prawem do mieszkania a własnością mieszkania :D
    No ale przepis faktycznie odnosi się wyłącznie do praw intelektualnych,
    jawnie wymieniając autorskie, patentowe, znaki towarowe...

    8&id_pismo=509&i=42

    > Hej, jest tam tego więcej??

    A nie łaska zajrzeć? ;)
    Bardzo ładne teksty, elegancko opisane.
    Jedyne wady to organizacja: trzeba wyklikiwać lub mieć duuuuży
    zestaw gotowych linków, bo z okazji "numerków" w linkach
    wszystkie "podpowiadaczki" przeglądarek są bezużyteczne.
    No i "pokaż cały dokument" jest siakąś javą otwierany
    a osobnym oknie (oczywiście pokazuje wtedy link, nie jest
    jakoś "zaszyfrowane", no ale *musisz* brać nowe okno).

    > Znaczy się wykolorowane kolejne nowelizacje?

    Tak. Czasem tylko "ostatnie", ale i tak jest to znaczna
    pomoc :D

    > Bo szukania pdfów mam serdecznie dosyć.

    Ja to przede wszystkim mam dość szukania *w* PDFach.
    Nie wiem czym generują PDF np. w isipie (bazie sejmowej), ale
    są tam poukrywane "poprawki" które są *niewidoczne* ale *brane
    pod uwagę przy szukaniu*.
    Wiesz na 100% ze jest w przepisie jakiś tekst a "szukaj" go
    nie znajdzie... bo w środku są ukryte badziewia.

    pozdrowienia, Gotfryd