    From: "Red" <kmwejfhNOSPAM@CUT-IT_MAN!!!acn.waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie na podst kilometrowki
    Date: Thu, 27 Jan 2005 17:44:38 +0100

    > Mogę poprosić o objaśnienie - rozliczenie CZEGO ?
    > Znaczy ja rozumiem że dochodu. Ale *za jaki okres* ?

    Vatu i podatku dochodowego za styczen,

    > ...czyli mniej więcej od 3700 zł dochodu, tak ?

    Tak

    > Coś nam powiedz: czy ty na pewno słyszałeś takie hasło jak KPiR ?
    > I co tam wpisujesz ?
    > :)

    Słyszalem, o czyms takimi prowadze taka księge i wpisuje w nią dokladnie to
    co powinienem
    wpisywac. Wszystko jest księgowane na bieżaco. Jako ze wykonuje tylko usługi
    dla jednego podmiotu to nie wiele tego jest. Kwoty z FV na paliwo takze
    wpisuje do księgi.

    Mozesz mi odpowiedziec na pytanie czy Do kosz\tów uzyskania przychodu
    wpisuje
    całe kwoty czy tylko ich procent. Jaki?
    Czy koszt uzyskania przychodu odpisuje od podatku dochodowego w taki sposób
    jak przedstawilem to powyżej (zakladając ze paliwo i kwota wynykajaca z
    kilomterowki to jedyny koszt dochodu)?
    Red