    From: "Red" <kmwejfhNOSPAM@CUT-IT_MAN!!!acn.waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie na podst kilometrowki
    Date: Thu, 27 Jan 2005 19:57:03 +0100

    > Jakim zatem cudem usiłujesz odejmować koszty od podatku?

    > Całe kwoty. Czasem do wysokości pewnych limitów.

    > Na pewno nie odpisujemy kosztów związanych
    > z użytkowaniem samochodu od podatku.

    O ile wiem to:
    Koszty wynikajace z Ewidencji przebiuegu {Pojazdu i Kosztow Eksploatacji
    Samochodu dodajemy do kosztów uzyskania przychodu, ktory z kolei mozemy
    odpisac od podatki dochodowego.
    Tak? W jaki sposob to zrobic?
    Pytam czysto teoretycznie, ze wspomnianej ewidencji wyliczylem ze
    eksploatacja samochodu wyniosla mnie np 500 pln a podatek dochodowy
    miesieczny to 700 czyli do US idzie 200pln?
    Chcialbym wiedziec takie suche fakty, czy metoda powyzsza jest prawidlowa?
    Red