    From: "wektor" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: skladki na zasilku chorobowym
    Date: Sat, 14 May 2005 03:24:14 +0200

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d637ku$hn1$1@inews.gazeta.pl...
    > witam;
    > pracownica mi sie rozchorowala /jest w ciazy/ od 11.04.2005,
    zatrudniona
    > jest na 1/2 etatu, min placy czyli 424.50 pln
    > jak obliczyc skladki dla zusu? jakie dodatkowe druki musze wypelnic?

    Jest to okres nieskładkowy, więc składek E, R, Ch nie będzie, może
    będzie zdrowotna, jeżeli na nią wystarczy.
    Raczej powinieneś się martwić jak obliczyć kwotę wynagrodzenia
    chorobowego, a później zasiłku chorobowego. Jeżeli robi się to po raz
    pierwszy, może sprawiać nieco kłopotu, zwłaszcza że w lutym br.
    zmieniły się przepisy.
    Jeżeli zasiłek chor. wypłaca ZUS, to trzeba przygotować zaświadczenie
    ZUS Z3.

    wa