  • 21. Data: 2009-05-10 08:57:53
    Temat: Re: sprzedaż firmom oprogramowania
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-05-2009 o 10:38:43 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2009-05-10, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No a autor pyta o coś innego, więc po co komplikować?
    > Ja też na ten przykład sprzedaję tylko firmom.
    > I nie. Nie wystawiam na Allegro. Allegro nie jest
    > "tylko dla firm".

    Ale można wystawić aukcję z opisem "tylko dla firm".

    I przygotować się na to że przyjdzie 10 maili typu:
    "nie bądź śmieszny", "nie pokażę dokumentów firmowych
    bo nie muszę a ty musisz mi sprzedać", "ja mogę klikać
    gdzie chcę i ty nie masz nic do gadania a jak fikasz to będzie negatyw"
    itd, po czym kliknie faktycznie osoba bez DG i dopiero na groźbę
    oddania sprawy do Allegro i zawieszenia konta zgodzi się polubownie
    wystawić pozytywa bez otrzymywania towaru.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 22. Data: 2009-05-10 09:10:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 10-05-2009 o 10:28:13 wspolna-flaszka.pl

    > Więcej inwencji, sprzedawałem już na Allegro soft pudełkowy nie mając
    > kasy fiskalnej i nikomu nie podpadłem.

    a jak to robiles gdy sprzedawales nie firmie ?

  • 23. Data: 2009-05-10 09:11:14
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 10:29
    > (autor wspolna-flaszka.pl
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gu6395$g28$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to jak chcesz sprzedawać ,,prywatnie'' to pozostaje Ci kupić Kasię
    > Fiszkalną. Albo sprzedawać wyłącznie podmiotom gospodarczym.

    zakladam ze to ja jestem nie firma i robie kuku konkurencji :)

  • 24. Data: 2009-05-10 09:12:08
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Nie jest, a przynajmniej nic takiego nie znalazłem. Co więcej
    > Allegro wręcz wymaga żeby wszelkie warunki i ograniczenia
    > były w treści aukcji.

    w tresci aukcji nie spotkalem sie z takim napisem :)

  • 25. Data: 2009-05-10 09:58:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-05-2009 o 11:12:08 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w tresci aukcji nie spotkalem sie z takim napisem :)

    W treści której aukcji?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 26. Data: 2009-05-10 09:59:22
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-05-2009 o 11:10:10 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jak to robiles gdy sprzedawales nie firmie ?

    Bardzo prosto: nie sprzedawałem nie firmie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 27. Data: 2009-05-10 10:26:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Dnia 10-05-2009 o 11:10:10 wspolna-flaszka.pl

    > Bardzo prosto: nie sprzedawałem nie firmie :)

    nie rozbrajaj mnie :)

  • 28. Data: 2009-05-10 10:26:54
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Dnia 10-05-2009 o 11:12:08 wspolna-flaszka.pl

    > W treści której aukcji?

    internetowej :) nie podam numeru (nie moja)

  • 29. Data: 2009-05-10 10:30:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-05-2009 o 12:26:10 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie rozbrajaj mnie :)

    Po co pytasz skoro nie interesują cie odpowiedzi
    tylko szukanie nieistniejących problemów

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 30. Data: 2009-05-10 10:48:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 10:57
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.utphurlhl60ql1@unk>):

> [...]
    > oddania sprawy do Allegro i zawieszenia konta zgodzi się polubownie
    > wystawić pozytywa bez otrzymywania towaru.

    A regulamin Alledrogo przewiduje odmawianie sprzedaży niefirmom?

    --
    Tristan