  • 21. Data: 2005-10-16 17:10:45
    Temat: Re: zwrócone składki 51 i 53 niewpisane do KPiR - ?
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Jarek Spirydowicz napisał:

    > A teraz weź pod uwagę to, co wyżej, i rozważ takie coś: wymieniłem w
    > mieszkaniu okna i skorzystałem z ulgi remontowej. A tu 1 maja dostaję od
    > spółdzielni zwrot części kosztów. I co teraz?

    i nic
    doliczam to do przychodow pozostalych w roku uzyskania tego zwrotu
    bo nie uwaza sie za kup badz do doliczenia tego, co w jakikolwiek sposob
    zostalo zwrocone
    jezeli wiem o zwrocie w marcu, bo w lutym nastapil. to nie odliczam i OK
    jesli zwrot nastapil w kwietniu, to odliczam w marcu a nastepnie
    dopisuje do przychodow
    wilk caly i owce syte;>

  • 22. Data: 2005-10-27 17:06:05
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <diu1jq$c6o$1@nemesis.news.tpi.pl>, gonia <g...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    > jezeli wiem o zwrocie w marcu, bo w lutym nastapil. to nie odliczam i OK
    > jesli zwrot nastapil w kwietniu, to odliczam w marcu a nastepnie

    Nie jestem pewien. Przecież to i tak nie było kosztem.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 23. Data: 2005-10-28 08:17:41
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Dnia 27-10-2005 19:06, Użytkownik Jarek Spirydowicz napisał:

    > Nie jestem pewien. Przecież to i tak nie było kosztem.

    albo kosztem( dzialalnosc) albo do odliczenia

  • 24. Data: 2005-10-31 14:40:18
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <djsms3$38r$1@nemesis.news.tpi.pl>, gonia <g...@w...pl>
    wrote:

    > albo kosztem( dzialalnosc) albo do odliczenia

    Podkreśliłem.