  • 11. Data: 2005-04-07 20:20:16
    Temat: Re: Rozlicznie Roczne- czy biuro moze sie mylic?
    Od: "Qba" <j...@g...pl>

    Nadal nie rozumiem - to co z tego ze takie sa koszty - ja ich nie neguje -
    uwazam ze wpisali je na PIT'cie w zlej rubryce, a pisze na ta grupe zeby sie
    upewnic czy mam racje.

  • 12. Data: 2005-04-07 21:18:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Qba wrote:
    > To ja przewrotnie odpowiem: firma sama wszystko sobie wpisala, a ja sie podpisalem,
    > nie wiem w prawdzie co to ma do rzeczy

    Bo rachunek wystawiasz ty, czyli to ty powinienes wiedzieć, co im
    wystawiłeś i podpisałem i jakie były KUP.
    To ze firma to zrobiła to tym gorzej dla ciebie, ze nawet nie wiesz co
    podpisujesz.

  • 13. Data: 2005-04-07 21:19:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Qba wrote:
    > Nadal nie rozumiem - to co z tego ze takie sa koszty - ja ich nie neguje -
    > uwazam ze wpisali je na PIT'cie w zlej rubryce, a pisze na ta grupe zeby sie
    > upewnic czy mam racje.

    Zostaw tą rubrykę tak jak jest.

  • 14. Data: 2005-04-08 14:59:44
    Od: "Qba" <j...@g...pl>

    Dzieki za pomoc - dzieki Twoim wskazowkom doczytalem dokladniej i wiem ze jest ok.
    pozdrawiam i jeszcze raz dzieki

    Kuba