  • 11. Data: 2003-01-04 13:20:53
    Temat: Re: Samochod w EST, ale nie amortyzowany
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Andrzej R. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Może bez przesady z tą skromnością :-)))
    > Ukrywasz Waszmość pedagogiczne talenta !

    Ano Panie takie czasy znowu nastały:-))) dzięki za te słowa

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 12. Data: 2003-01-04 13:24:56
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Latet <N...@p...onet.pl> wrote:
    > Dziekuje! Jasniej byc nie moze.
    > Gdyby wszyscy tak tu opowiadali na pytania zoltodziobow.... :-)))

    To nie moja zasługa,ktoś to wymyślił.Wcześniej dałem Ci "przepis" bez
    wzorów, znacznie łatwiejszy,bo bez "wyższej matematyki"
    Ty jak widzę wolisz cos konkretnego,no i dobrze skoro to do Ciebie
    przemawia,bo niektórzy to sie boją takich "skopmlikowanych formuł".

  • 13. Data: 2003-01-04 13:29:08
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Andrzej R. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Jacku ! A ja tak z ciekawości : Możesz uzasadnić swoje "Nie za
    > bardzo" ? Andrzej

    Czy uda mi się uzasadnić przekonywująco, to nie wiem.Pokrótce-taka jest
    linia orzecznictwa i nic na to nie poradzę.Radio,odtwarzacz i.t.p w
    samochodzie trudno powiązać z przychodem,i na tym opierają się
    sądy,wydając niekorzystne dlla podatników wyroki,z którymi nie zamierzam
    dyskutować,bo szkoda czasu.

  • 14. Data: 2003-01-04 14:23:38
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czy uda mi się uzasadnić przekonywująco, to nie wiem.Pokrótce-taka jest
    > linia orzecznictwa i nic na to nie poradzę.Radio,odtwarzacz i.t.p w
    > samochodzie trudno powiązać z przychodem,i na tym opierają się

    IMHO jest to mocno naciagane, ze nie mozna powiazac.

    > sądy,wydając niekorzystne dlla podatników wyroki,z którymi nie zamierzam
    > dyskutować,bo szkoda czasu.

    To juz chyba przesada. Sadzic sie z podatnikiem o radio w samochodzie :-)
    ATSD jeszcze nie cztytalem o takim wyroku.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 15. Data: 2003-01-04 16:46:33
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ty jak widzę wolisz cos konkretnego,no i dobrze skoro to do Ciebie
    > przemawia,bo niektórzy to sie boją takich "skopmlikowanych formuł".

    No, nie zartuj, wzor sliczny i bajecznie prostszy,
    sto razy latwiejszy do pojęcia niz pisane nieludzkim jezykiem przepisy.

    Dzieki!

    Latet

  • 16. Data: 2003-01-04 18:44:32
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:
    > To juz chyba przesada. Sadzic sie z podatnikiem o radio w samochodzie
    > :-) ATSD jeszcze nie cztytalem o takim wyroku.

    Jak się dogrzebię to Ci podeślę.Ja gdzieś takie cudo widziałem.

  • 17. Data: 2003-01-04 20:03:09
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    > Jak się dogrzebię to Ci podeślę.Ja gdzieś takie cudo widziałem.
    > --
    > Jacek
    Jacku ! A może przekaż na grupę ?
    Andrzej.

  • 18. Data: 2003-01-05 12:32:21
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Andrzej R. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Jacku ! A może przekaż na grupę ?

    Jak skleroza do tego czasu mnie nie zniszczy,to czemu nie.

  • 19. Data: 2003-01-08 15:51:13
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Andrzej R. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Jacku ! A może przekaż na grupę ?

    No to przekazuję.Nie jest to co prawda idealne odzwierciedlenie
    sytuacji,ale coś w tym jest.

    Z uzasadnienia wyroku NSA z 21.04.1998 r sygna.akt I SA/Po 1543/97

    "Nie zasługuje też na uwzględnienie argument skarżących co do zakupu
    radia do samochodu w ramach wydatków z tytułu użytkowania prywatnego
    samochodu osobowego do celów związanych z prowadzoną działalnością
    gospodarczą.Przepis art.23 ust.1 pkt 46 ustawy UPDOF nie może stanowić
    podstawy do uwzględnienia stanowiska skarżących.Wydatek ten nie jest
    bowiem związany z używaniem samochodu jako środka lokomocji,ani teżnie
    może być w żaden sposób odniesiony do tzw. kilometrówki ,czyli
    faktycznego przebiegu pojazdów do celów związanych z prowadzoną
    działalnością gospodarczą,pomnożonego przez stawkę za 1 km przebiegu.W
    związku z tym zasadnie nie uznano tego wydatku za koszt uzyskania
    przychodu"

  • 20. Data: 2003-01-08 21:05:27
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    > No to przekazuję.
    Re:
    Z tą sklerozą nie jest chyba tak najgorzej :-)))
    Jacku !
    Piękne dzięki za przekazanie, ale zauważ, że sprawa dotyczyła samochodu nie
    będącego środkiem trwałym, a użytkowanym w ramach tzw. kilometrówki.
    Pozdrawiam. Andrzej.
    Ps. A kodowanie sprawdziłem. Wydaje mi się, że mam OK.
    Pps. Przy okazji jeszcze ciekawostka (inny wątek, ale niech tam...). Od
    poniedziałku panienki przyjmujące w lubelskich US-ach papiery informują, że
    od 1 stycznia br NIKT nie musi składać zawiadomień o formie rozliczenia.