  • 11. Data: 2012-06-16 11:41:30
    Temat: Re: Sprzedawca odmawia wystawienia faktury na podstawie paragonu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Jun 2012, cef wrote:

> [...]
    [...]
    [...cytat...]

    Jak rozumiem, cytat służy wyjasnieniu opisu w podatki.biz,
    który to w 100% zgadza się z moim pogladem.
    Pozostaje pytanie skad Marek wział tezę wyrażona
    w sugestii, że *dla firm* ma być szczególne traktowanie,
    sugestię odebrałem w tę stronę: "dla firmy musi przez
    trzy miesiace".
    Acz nie jest to niesprzeczne z "dla każdego musi przez 3 miesiace",
    to akcentowanie owej firmy mnie dziwi :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2012-06-16 13:36:00
    Od: "Marek" <n...@e...spammer_stop>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > W pierwszym poscie zas napisałes z naciskiem na to, że własnie
    > *dla firmy* (a nie klienta, jakiegokolwiek) maja obowiazek

    Nie doszukuj się sensu, sam nie wiem dlaczego mi wskoczyło "dla firmy"
    nigdzie o takim rozróżnieniu firma a osoba fizyczna odnośnie tego tematu nie
    czytałem.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 13. Data: 2012-06-16 13:41:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Marek wrote:

    > http://www.podatki.biz/artykuly/4_12925.htm - tym się sugerowałem
    > miedzy innymi

    I co na to sprzedawca?

  • 14. Data: 2012-06-16 17:40:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Jun 2012, Marek wrote:

    > Nie doszukuj się sensu

    A to nie ma sprawy :)
    Swoja droga, przepis z Ordynacji przeczytałes?
    Przecież opornemu sprzedawcy nie powiesz "w internecie
    wyczytałem", bo Cię wysmieje.

    BTW: przypomni ktos który akt prawny wprost stwierdza "faktura
    jest rachunkiem"? Bo zapis odwrotny na potrzeby któregos watku
    niedawno sprawdziłem - jest w rozporzadzeniu o wystawianiu
    f-r, ale jakos mi wywietrzało gdzie jest "litera" odwrotna,
    a z przeszłych dyskusji pamiętam że istnieje (mimo że to nie jest
    w tym przypadku krytyczne - jak zainteresowany nie chce, niech
    spróbuje wystawić rachunek wg nakazu z Ordynacji, już "organy"
    mu znajda podstawę prawna do wykazania co jest nie tak :))

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2012-06-16 18:26:39
    Od: "Marek" <n...@e...spammer_stop>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Swoja droga, przepis z Ordynacji przeczytałes?
    > Przecież opornemu sprzedawcy nie powiesz "w internecie
    > wyczytałem", bo Cię wysmieje.

    Nie zamierzam się kłócić, bo nie jestem z tych, ale chciałem się upewnić czy
    mam rację. Sprzedawca twierdził, że nie musi bo tak im nakazała księgowa, a
    ona już 20 lat w branzy. Nie chciałem się spierać bo nie w tym rzecz, ale
    bardziej chodziło o to kto ma rację.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 16. Data: 2012-06-16 19:35:30
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.06.2012 18:26, Marek pisze:

> [...]
    > księgowa, a ona już 20 lat w branzy. Nie chciałem się spierać bo nie w
    > tym rzecz, ale bardziej chodziło o to kto ma rację.

    Dla niektórych księgowych to jest wada nie zaleta. Bo jeżeli jest 20 lat
    w branży, to może oznaczać że przestała się interesować przepisami
    jakieś 17 lat temu.

    p. m.

  • 17. Data: 2012-06-17 21:45:38
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    > robisz duze bledne zalozenie, ze ktos kto cos robi zna sie na tym co robi.
    > Szlag mnie za kazdym razem trafia, ze nie moge zostawic fachowca i przyjsc
    > jak zadzwoni, ze gotowe tylku musze mu na rece patrzec, bo jak go spuszcze
    > na minute z oka to cos spieprzy.

    To tacy ciency ci fachowcy w tym Missouri ?!? Wracaj do ojczyzny ....

  • 18. Data: 2012-07-31 15:16:15
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu piątek, 15 czerwca 2012 15:07:57 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > [...]
    > Acha.
    > [...]

    Puff...
    Drugi raz mam Cię!
    Aha to nie achanie;p

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 19. Data: 2012-08-01 19:13:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Jul 2012, JaMyszka wrote:

    > Drugi raz mam Cię!

    Zakonotowane, ale obawiam się ze w pamięci ulotnej!
    (thx!)

    pzdr, Gotfryd