  • 21. Data: 2006-02-05 08:34:54
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:ds3qpg$rth$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja mam inne pytanie.
    > Kiedy ZUS przyśle wezwanie do zapłaty za niezapłacony ZUS za okres kiedy
    > prowadziło się DG. :)

    Misisiek chce uciec za granice. Mma w zwiazku z tym pytanie - czy np. w UE
    nie ma jakichs uregulowan w zakresie sciagania dlugow podatkowych od
    obywateli przebywajacych i zarobkujacych w innych krajach czlonkowskich?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2006-02-05 08:37:58
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > Kiedy ZUS przyśle wezwanie do zapłaty za niezapłacony ZUS za okres kiedy
    > prowadziło się DG. :)

    Za 7 lat, jak juz odpowiednio narosna odsetki ;)

    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 23. Data: 2006-02-05 08:42:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Za 7 lat, jak juz odpowiednio narosna odsetki ;)

    Niestety MiSSiek nie masz wyjścia.
    Musisz załatwić jakiś milionowy kredyt
    i "się zerwać". Niech inni się zaczną martwić :-).

  • 24. Data: 2006-02-05 10:29:46
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    w tym momencie to sprawa wyglada tak ze sie wykloce o te dodatkowe 3
    telefony ktore mi "z kosmosu" naliczyli

    moze im tam co jakis miesiac z 10-20 zl wplace
    wykaze tym chec zaplaty tego podatku, ale niestety brak srodkow mi nie
    pozwali na wieksze splaty

    no i bede pisal i pisal o umorzenie......

  • 25. Data: 2006-02-05 11:13:54
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    MiSSieK wrote:

> [...]
    > pozwali na wieksze splaty
    >
    > no i bede pisal i pisal o umorzenie......

    A ze sie tak troche zlosliwie zapytam... na Waszej uczelni to nie jest
    jazzy zeby studenci sobie dorabiali to tu to tam, np. pracujac na 1/5 w
    jakiejs firmie badz zdalnie?

    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 26. Data: 2006-02-05 12:20:48
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    nie wiem o co Ci chodzi ... szczerze mowiac

  • 27. Data: 2006-02-05 12:44:14
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    MiSSieK wrote:

    > nie wiem o co Ci chodzi ... szczerze mowiac

    Hmmm, no nie wiem, czy jasniej potrafie. Ale wiekszosc ludzi uzywa do
    zycia pieniedzy. I skads je biora. Nawet studenci nie zyja powietrzem.
    Skoro nie masz zadnych zrodel dochodow i nie stac coie na zaplacenie
    tego a tamtego. To powiedz jak zyjes? To takie czepiactwo z mojej
    strony. Ale skoro stac cie bylo kupowac telefony...

    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 28. Data: 2006-02-05 13:59:12
    Od: Tomasz Karasek <k...@h...pl>

    w listopadzie sprzedałeś 3 telefony, ok., ale za listopad zawsze liczy
    się podwójny dochód w ramach zaliczki na poczet grudnia, potem
    rozliczasz sobie to w deklaracji rocznej.
    Myślę, że tu są ukryte te 3 telefony ekstra

  • 29. Data: 2006-02-05 14:00:39
    Od: Tomasz Karasek <k...@h...pl>

    Tomasz Karasek napisał(a):
    > w listopadzie sprzedałeś 3 telefony, ok., ale za listopad zawsze liczy
    > się podwójny dochód w ramach zaliczki na poczet grudnia, potem
    > rozliczasz sobie to w deklaracji rocznej.
    > Myślę, że tu są ukryte te 3 telefony ekstra

    sprostowanie. Powinni Ci naliczyć dochodowy od 16 szt. ale VAT od 13, bo
    to podwójne naliczanie w listopadze dotyczy podatku dochodowego.

  • 30. Data: 2006-02-05 14:02:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@h...pl> napisal(a):
    > w listopadzie sprzedałeś 3 telefony, ok., ale za listopad zawsze liczy
    > się podwójny dochód w ramach zaliczki na poczet grudnia, potem
    > rozliczasz sobie to w deklaracji rocznej.
    > Myślę, że tu są ukryte te 3 telefony ekstra

    Ale przecież jemu to dział kontroli _VAT_ naliczył.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl