  • 1. Data: 2002-06-06 15:52:55
    Temat: VAT za gaz - odliczany czy nie?
    Od: "Beatka" <b...@w...opole.pl>

    Podobno zmieniło się coś w przepisach odnośnie odliczania VAT-u przy
    zakupie gazu (dotychczas można było odliczać - teraz podobno nie). Bardzo
    proszę o informację od kiedy nastąpiła taka zmiana.
    Pozdrawiam,
    Beata

  • 2. Data: 2002-06-06 17:10:11
    Temat: Re: VAT za gaz - odliczany czy nie?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    Bardzo
    > proszę o informację od kiedy nastąpiła taka zmiana.

    od 26.03.2002
    DzU nr 19/2002 poz 185

    CEZ

  • 3. Data: 2002-06-06 17:23:41
    Od: "Karolina" <t...@i...pl>

    Mam nadzieję, że chodzi Ci o gaz do samochodów... zmieniło sie tyle, że
    teraz, to znaczy od 26.03., musi być na fakturze nr rejestracyjny samochodu
    (do tej pory nie było takiego wymogu, numer konieczny był tylko w przypadku
    paliw benzynowych).
    Karolina

  • 4. Data: 2002-06-06 18:48:00
    Od: "mm01" <m...@p...fm>

> [...]
    samochodu
    > (do tej pory nie było takiego wymogu, numer konieczny był tylko w

    oj oj jak to przeczyta Maddy lub Gotfryd bedzie chalas ;)

    mm01

  • 5. Data: 2002-06-06 19:28:47
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    mm01 wrote:

    > samochodu
    > przypadku
    Wrrrrrrrrrrrrrrr....
    A faktu że nie można odliczac VAT od żadnych paliw silnikowych do samochodów
    osobowych i innych od ładownośći opniżej 500kg to waćpanna nie zauważyła?
    Taki nieistotny szczegół?
    A niby czemu ma służyc ten numer rejestracyjny na fakturze, jeżeli nie
    identyfikacji samochodu, bo od tego zależy mozliwośc odliczenia?

    > oj oj jak to przeczyta Maddy lub Gotfryd bedzie chalas ;)

    Przeczytałam... wrrrrrrrrrrrrrrr

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2002-06-06 21:12:03
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Niech mi ktoś pomoże zrobić to FAQ o samochodach :))
    JA na razie kończę o kasach fiskalnych. A przy okazjii trochę się zmieniło
    FAQ, można zobaczyć.

    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497

    Użytkownik Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adod5k$p77$...@n...tpi.pl...

  • 7. Data: 2002-06-06 21:19:07
    Temat: OT: VAT za gaz - odliczany czy nie?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jun 2002, mm01 wrote:
    [...]
    >+ oj oj jak to przeczyta Maddy lub Gotfryd bedzie chalas ;)

    Iiiii... - samochody zostawiam Maddy, tak przekonująco
    się pieni... (i nieopatrznie obiecała zrobić paragraf
    do FAQ :))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-06-07 06:05:57
    Temat: samochod w DG - ponizej kwoty granicznej
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Mam taki problem.
    Mam zamiar kupic samochod na DG - uzywany, za cene 3200 zl (takie
    czasy nastaly!) - co z tym fantem poczac? Jak to amortyzowac? Jak
    kazdy inny zakup samochodu po cenach "z przeszlosci", czy mozna
    np. jednorazowo? Pytam, bo nie pamietam takiego watku dotychczas,
    a samochod wciaz jest traktowany w przepisach jako "cos
    nadzwyczajnego", stad moje watpliwosci.
    WSm

  • 9. Data: 2002-06-07 06:57:49
    Temat: Re: samochod w DG - ponizej kwoty granicznej
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > np. jednorazowo? Pytam, bo nie pamietam takiego watku dotychczas,
    > a samochod wciaz jest traktowany w przepisach jako "cos
    --------------------------------
    Zakupione środki trwałe w kwocie do 3500 zł. można zaliczyć w koszty
    jednorazowo( może to być również samochód) .
    Jolka

  • 10. Data: 2002-06-07 07:01:13
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > np. jednorazowo? Pytam, bo nie pamietam takiego watku dotychczas,
    > a samochod wciaz jest traktowany w przepisach jako "cos

    sam ustalsz wartosc poczatkowa jesli jest nizsza niz 3500 wrzyc od razu w
    koszty

    jacek