eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiW sprawie cyfry plus › W sprawie cyfry plus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.intelink
    .pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-
    mail
    From: Stanisław Sadlok <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: W sprawie cyfry plus
    Date: Sat, 20 Sep 2008 16:41:55 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <gb326p$di6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaku56.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1221921818 13894 83.5.24.56 (20 Sep 2008 14:43:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Sep 2008 14:43:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)
    X-Antivirus: avast! (VPS 080919-0, 2008-09-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:202779
    [ ukryj nagłówki ]

    Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
    trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
    klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20 minut.
    DLACZEGO jeśli jesteśmy ich klientami płacącymi wysoki abonament
    mamy dodatkowo płacić i za to, że oni nie wykonują swych obowiązków
    jak należy. Czy ktoś wie jak ich zmusić do tego by rozmowy z klientami
    były bezpłatne lub aby chociaż czas oczekiwania nie był zaliczany
    do kosztów rozmów. Z poważaniem Stanisław Sadlok wnerwiony klient
    Cyfry +.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1