  • 21. Data: 2008-02-06 15:39:32
    Temat: Re: e-deklaracje
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 6 Lut, 13:36, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Bez czytnika kosztuje 30PLN mniej w Certum -- bawić sie dla takiej kwoty na
    > allegro...

    290 złotych netto w KIR za 2 lata - za karte z certyfikatem na 2 lata
    wobec 360 netto za zestaw z czytnikiem na 2 lata w Certum. wiec 70
    zlotych na 2 lata roznicy.
    sigillum jest drozsze we wszystkich opcjach, ale trudno porownac, bo
    jakis marketoid skomplikowal im cennik poprzez wprowadzenie jakichs
    dziwnych okreslen.

  • 22. Data: 2008-02-06 16:22:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    b...@g...com w
    f.googlegroups.com>:

    > 290 złotych netto w KIR za 2 lata - za karte z certyfikatem na 2 lata
    > wobec 360 netto za zestaw z czytnikiem na 2 lata w Certum. wiec 70
    > zlotych na 2 lata roznicy.

    To ja teraz poproszę o link do aukcji allegro z czytnikiem kart na USB ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2008-02-06 17:59:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    'Tom N' wrote:

    > To ja teraz poproszę o link do aukcji allegro z czytnikiem kart na USB ;-)

    Mówisz i masz ;-)

    Przedmiot numer 308840195

    Piotrek

    PS.
    Nie jestem w żaden sposób związany ze sprzedającym

  • 24. Data: 2008-02-06 18:03:09
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    'Tom N' wrote:

    > To ja teraz poproszę o link do aukcji allegro z czytnikiem kart na USB ;-)

    Ewentualnie wyszukaj sobie po Gemplus tylko uwaga to jest czytnik RS232
    ale za to za 15 plz.

    Piotrek

  • 25. Data: 2008-02-06 22:47:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotrek w <news:foct4j$73d$2@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Ewentualnie wyszukaj sobie po Gemplus tylko uwaga to jest czytnik RS232
    > ale za to za 15 plz.

    To nie blatka pisała, że kilkanaście złotych?

    A tu sie okazuje , że 65 i cały chytry plan kupowania na allegro znowu na
    nic ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]