  • 11. Data: 2007-06-19 05:02:11
    Temat: Re: kasa fiskalna - kiedy się księguje?
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

    > Tak przy okazji: na której pozycji KPiR ująłeś remanent początkowy
    > i dlaczego? ;)
    > (to taki haczyk, którym oberwałem nokaut zaraz po otwarciu 1. wydruku
    > KPiR w biurze podatkowym do którego poszedłem na konsultacje :))

    Na pierwszej pozycji księgi ;-) A co, źle?

    Ja to wszystko rozumiem, co piszecie i mnie to zaczyna wku....
    Bo się trąbi już od lat w mediach o wielkim poparciu dla przedsiębiorców -
    polegającym na jednym okienku przy rejestracji firmy - śmiechu warte.
    A potem człowiek musi się bać takich kruczków, które nie wpływają przecież
    na podatek, bo co za różnica, skoro dwa wpisy do księgi są obok siebie w
    jednym miesiącu?
    I człowiek chce uczciwie prowadzić swój biznes, ale musi się bać kontroli,
    żeby na podstawie widzimisię, nie zabrali mu "majątku" całego życia.

    pozdr Grzegorz

  • 12. Data: 2007-06-19 10:49:53
    Temat: Re: kasa fiskalna - kiedy si? ksi?guje?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 19-06-2007 o 07:02:11 GrzegorzP <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Bo si? tr?bi ju? od lat w mediach o wielkim poparciu dla przedsi?biorców
    > -
    > polegaj?cym na jednym okienku przy rejestracji firmy - ?miechu warte.
    > A potem cz?owiek musi si? baae takich kruczków, które nie
    > wp?ywaj? przecie?
    > na podatek, bo co za ró?nica, skoro dwa wpisy do ksi?gi s? obok siebie w
    > jednym miesi?cu?
    > I cz?owiek chce uczciwie prowadziae swój biznes, ale musi si? baae
    > kontroli,
    > ?eby na podstawie widzimisi?, nie zabrali mu "maj?tku" ca?ego ?ycia.

    No niestety, też mnie to wq ale na DG w Londonie jeszc ze chwilę musze
    poczekać..