    From: "Greg" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: komputer - osoba fizyczna --> DG
    Date: Mon, 9 May 2005 21:54:23 +0200

    Załozyłem DG i chciałbym wrzucic w koszty posiadany przeze mnie (osobę
    fizyczną) komputer.
    Kompa wyceniam na ok. 1000 PLN, więc do EW się nie kwalifikuje.

    1) Czy musze wrzucić go do EŚT aby jednorazowo zamortyzować czy też istnieje
    możliwość wrzucenia tego tysiąca bezpośrednio w KUP (bez uwzględniania
    sprzętu w EW ani EŚT)?

    2) Kompa chciałbym w przyszłości "ulepszać". Rozumiem że każdy podzespół o
    wartość poniżej 1500 PLN mogę walić prosto w KUP. Dobrze rozumiem?

    3) Jakie są konsekwencje podatkowe posiadania czegokolwiek w EŚT podczas
    prowadzenia DG oraz w momencie jej likwidacji lub zawieszenia?

    Pozdrawiam
    Greg.