  • 21. Data: 2004-06-08 07:23:22
    Temat: Re: nowa dekl. VAT 7
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Jun 2004, Roman Wantola wrote:
    [...]
    >+ Chyba się nikt nie przyczepi - nie mam zakupów towarów ani usług ze
    >+ stawką 3%

    ...ja bym się nie czepiał...

    >+ (nie ma już takiej)

    Hrm... a artykuły rolne ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 22. Data: 2004-06-14 12:05:36
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Roman Wantola pisze:

> [...]

    A kto panu PRiR kaze zmieniac ?
    Pan Minister w drodze rozporzadzenia nakazal Panu jedynie na deklaracjakch
    VAT
    umieszczac sume owych "watow", wiec widac potrzebe modyfikacji rejestru
    zakupu VAT(swoja droga ciekawe, czy min fin ma prawo nakazac umieszczac
    informacje ie potrzebne do naliczenia ani kontroli poprawnosci naliczenia
    podatku..)

    Boguslaw

  • 23. Data: 2004-06-14 12:17:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > A kto panu PRiR kaze zmieniac ?

    Panie Szostak

    Czy te cytaty i nagłówki to tak porżnięte przapadkiem czy z czystej
    radości rznięcia co popadnie? Może warto by trochę wstrzymac trasak?

> [...]
    > zakupu VAT(swoja droga ciekawe, czy min fin ma prawo nakazac umieszczac
    > informacje ie potrzebne do naliczenia ani kontroli poprawnosci naliczenia

    A i czytanie wątków nie zaszodziłoby.
    Nie było problemem gdzie i jak ewidencjonowac ale CZY ewidencjonowac (a
    więc budowac sobie odpowiednie urządzenia ksiegowe do tego celu) bo ktos
    widział podobno nowszy wzór deklaracji niz ten na stronie MF i tam nie
    było miejsca na nieodlioczony VAT od paliwa i samochodow.

    Jakbyś pan doczytał do końca to bys pan wiedział ze jednak ten ktoś źle
    widział.

    Czytać, myslec, czytac, mysleć i tak na zmianę, a nawet jednoczesnie
    proszę.
    I nie dopinać sie do starych wątków w połowie nie przeczytawszy o co tak
    naprawde chodziło. Pomaga.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 24. Data: 2004-06-14 12:49:10
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Maddy pisze:
    [...]
    > Panie Szostak
    >
    > Czy te cytaty i nagłówki to tak porżnięte przapadkiem czy z czystej
    > radości rznięcia co popadnie? Może warto by trochę wstrzymac trasak?

    > A i czytanie wątków nie zaszodziłoby.

    Droga Pani Magdaleno.
    Na ogol czytam...ale mam ostatnio duzo zajec zwiazanych z komisja
    rekrutacyjna na nasz wydzial (no wie Pani jak tojest z ta informatyka na
    AGH...)

    > Nie było problemem gdzie i jak ewidencjonowac ale CZY ewidencjonowac

    Droga pani Magdaleno

    Sadzilem ze mamy to juz dokladnie uzgodnione, ze nie ma wzoru ewidencji VAT
    i podatnik TAK ma ja prowadzic, by moc wypelnic poprawnie delaracje VAT,
    wiec do glowy by mi nie przyszlo, ze watpi pani CZY ewidencjonowac...
    Dlatego naiwnie sadzilem ze dyskusja jest GDZIE i jaj i ze mily Pan
    "przedpiszca" piszac o KPiR ma z tym wlasnie problem.
    No bo chyba nie ma problemu z dorysowaniem reka jednej kolumienki
    w rejestrze VAT lun podziale jakiejs innej kreseczka pionowa na dwie...

> [...]
    > widział podobno nowszy wzór deklaracji niz ten na stronie MF i tam nie
    > było miejsca na nieodlioczony VAT od paliwa i samochodow.

    Tak sie sklada, ze ja widzialem na stronie MF jedynie taka, ktora ma w polu
    57 ow nieszczesny podatek od aliw nie podlegajacy odliczeniu.
    Napisalem JEDYNIE do tego copisal poprzednik, ze manie badz niemanie KPiR
    nic tu do rzeczy nie ma a rejestr moznapoprawic...

> [...]
    > proszę.
    > I nie dopinać sie do starych wątków w połowie nie przeczytawszy o co tak

    A  tak przy okazji... jaki jest Pani poglad naporuszana pezeze mniekwestie
    CZy w tych informacjach dodatkowych oglby min fin
    podac "pobwd w pasie osoby odpowiadajacej za sporzadzenie deklaracji ?

    Czo MinFin moze a czego nei moze nakazac umieszczenia w deklaracji..

    Pozdrowienia

    Bogusla