  • 21. Data: 2010-12-23 17:28:43
    Temat: Re: [OT] Re: podatek 7% lub 22%
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.12.2010 17:03, mvoicem pisze:

    > Amen

    No ja się staram radować ciągle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Wszystkim grupowiczom, z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia
    życzę wiele łaski Bożej, mocy Bożego pokoju i ogromu błogosławieństwa.

    Radujcie się w Panu zawsze, powtarzam radujcie się!
    Pan jest blisko. Flp 4,4.5

  • 22. Data: 2010-12-23 17:40:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-12-23 18:28, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ja się staram radować ciągle.

    No offense, ale strach pomyśleć co to by było gdybyś czymś się zasmucił ;-)

    Piotrek

  • 23. Data: 2010-12-23 22:02:48
    Temat: Re: podatek 7% lub 22%
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Dec 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Znaczy jak naprawiam klientowi komputer, to mam spisywać dodatkową umowę
    > o zakresie prac i wymienionych w naprawie podzespołów?

    Ależ piszą Ci, że niekoniecznie - w szczególności, jak chcesz (trafiwszy
    na szczególną odmianę klienta) potem wywodzić, że to co zepsuło się
    miesiąc po naprawie to była INNA część niż ta którą wymieniałeś.
    Serwisy na ogół lubią dawać gwarancję na WŁASNĄ usługę, a nie na CAŁY
    sprzęt który był naprawiany, ale jak to mawiają - de gustibus.

    > No i wracając do sprawy budowlanej, jeżeli wymienię te podzespoły to nie
    > przeszkadza, żeby stawka była 7%, choć podzespoły kupione na 22?

    Ano nie szkodzi.
    Nie mów, że nie kojarzysz "sporu o okna".

    pzdr, Gotfryd