  • 11. Data: 2003-06-20 06:55:03
    Temat: Re: weksel a ewidencja w kasie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jun 2003, maruda wrote:
    [...]
    >+ Ale wystawca trasatem może być.

    Mhm... nie wziąłem pod uwagę tej możliwości :)
    [...]
    >+ Niepotrzebnie się spierasz,

    Nie tak :) Nie załapałem że chodziło o przypadki "również"
    czyli:
    >+ [...] rozwinięcie [...]

    ..to usiłowałem się połapać o co chodzi :)
    OK.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-06-20 07:17:28
    Od: maruda <m...@g...mm.pl>

    20.06.2003 08:55, persona, tytułująca się 'Gotfryd Smolik news',
    zechciała zauważyć:
> [...]
    >

    > Nie tak :) Nie załapałem że chodziło o przypadki "również"
    > czyli:

    > ...to usiłowałem się połapać o co chodzi :)

    Dobrze by było, gdyby Jacek nieco dokładniej przedstawił problem.
    Pozdrawiam.