  • 41. Data: 2009-07-07 18:49:28
    Temat: Re: "zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego"
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał

    > hint - zastanow sie, dlaczego polscy budowlancy jadacy na kontrakt do
    > DE wola rejestrowac firmy w PL, starac o E101 i o miejsce w limicie,
    > zamiast po prostu zarejestrowac firmy w DE i miec gdzies inne
    > formalnosci.

    Po prostu proszę o uściślenie - Ty piszesz, że podatki w Niemczech są
    wysokie, spp pisze z kolei, że niemieckiego fiskusa boli niska stawka
    podatku.

  • 42. Data: 2009-07-07 19:18:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    Baloo pisze:

    > No to w końcu niska czy wysoka? ;-)

    Niska w Polsce. :)

    --
    spp

  • 43. Data: 2009-07-07 19:19:43
    Od: spp <s...@o...pl>

    Baloo pisze:

    > Po prostu proszę o uściślenie - Ty piszesz, że podatki w Niemczech są
    > wysokie, spp pisze z kolei, że niemieckiego fiskusa boli niska stawka
    > podatku.

    Niemcy naciskali na polski rząd aby podnieść stawki podatku dochodowego
    w Polsce bo są za niskie,. :)
    --
    sp

  • 44. Data: 2009-07-07 19:26:28
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Niemcy naciskali na polski rząd aby podnieść stawki podatku dochodowego w
    > Polsce bo są za niskie,. :)

    Niech u siebie podwyższają mądrale ;-)

  • 45. Data: 2009-07-07 19:26:46
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w

    > Niska w Polsce. :)

    Źle Cię w takim razie zrozumiałem.

  • 46. Data: 2009-07-07 21:00:52
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 7 Lip, 21:26, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:
    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w

    > Źle Cię w takim razie zrozumiałem.

    Reasumujac - nie ma co narzekac na podatki doch w PL - po ostatniej
    reformie sa naprawde rozsadne (VAT to inna historia) - nizsze niz np w
    Irlandii - choc na marginesie -<polityka>akurat ten cud zawdzieczamy
    nie PO a PiS</polityka>...

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 47. Data: 2009-07-08 07:14:07
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    glos pisze:

    > To mit (niestety / na szczescie - niepotrzebne skreslic). Zapoznaj sie
    > z systemem pdoch Niemiec, Irlandii czy Szwecji, to zmienisz zdanie.
    > Sprawdz tez, jak wyglada socjal w co poniektorych krajach UE (np
    > chorobowe). Na tle UE mamy zupelnie przecietne obciazenia podatkowo-
    > ubezpieczniowe, o ile nie jedne z nizszych.

    http://www.rp.pl/artykul/2,330870_Fiskus_nas_gnebi__
    nie_mamy_zaufania_do_wladz.html

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 48. Data: 2009-07-08 11:21:17
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 8 Lip, 09:14, "\\n" <n...@m...xy> wrote:

    > http://www.rp.pl/artykul/2,330870_Fiskus_nas_gnebi__
    nie_mamy_zaufania...

    proponuje zapoznanie sie z celami i wynikami w/w badania, a potem
    przeczytanie ze zrozumieniem i odniesienie do mojej tezy -> hint -
    tabelka na stronie 16 raportu, kolumna "Tax attractiveness" +
    objasnienia na str 17 oraz porownanie wartosci dla Polski i innych
    krajow UE.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 49. Data: 2009-07-08 11:26:00
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 7 Lip, 10:46, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Innymi słowy, baca już kogoś zgwałcił ale Ty uważasz, że kara za wysoka
    > i w ogóle niesłuszna, bo ze raz zgwałcił nie znaczy, że będzie gwałcił
    > dalej?

    Ot, jednak baca nikogo nie zgwalcil, ale ma mozliwosc zgwalcenia.. czy
    moze zauwazasz juz te subtelna roznice?

    > Ktoś skupił sie na jednym mały gwałcie, przecież nie był zbiorowy a
    > ofiara bardzo nie ucierpiała bo był pijana i niewiele pamięta.

    I dokladnie jesli juz to konsekwencje za ten jeden "gwalt", bez
    teoretyzowania ile razy mogloby dojsc, gdyby moglo...
    czy juz teraz zauwazasz absurd postepowania o 2 gr?

    > Wiesz, analogia która wybrałeś robi sie dość obrzydliwa.
    > Może zostaw bacę i jego narządy w spokoju, nijak się maja do opisywanej
    > sytuacji.

    Analogia ma na celu wzmocnienie przesadnego wyciaganie wnioskow, co
    jest obrzydliwe, poniewaz odwraca uwage od faktycznej istoty sprawy. N

    > Koszt jest tylko winą tej Pani. Wystarczyło mandat przyjąć.

    To co piszesz bylo by rozsadne, gdybysmy zyli w panstwie tak idealnym,
    ze tak "powazne wykroczenie" byloby wyjatkowym ewenementem, wobec
    postawy ogółu społeczeństwa... Zajmowanie sie przez US tak
    skrupulatnie zagadnieniem 2gr jest ironia wobec znacznej liczby spraw
    o wazniejszym znaczeniu jakosciowym.. Stad te porownanie z komarem i
    armata... Juz teraz rozumiesz dlaczego?

  • 50. Data: 2009-07-08 11:28:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    VoyteG pisze:

    > Zajmowanie sie przez US tak
    > skrupulatnie zagadnieniem 2gr jest ironia wobec znacznej liczby spraw
    > o wazniejszym znaczeniu jakosciowym.

    US nie zajmował się tymi dwoma groszami. Ani Sąd.
    To jest kwota wymyślona przez dziennikarzy na potrzeby medialne, nie
    mająca nic wspólnego ze sporem.

    --
    spp