    Date: Mon, 10 Jul 2006 20:30:43 +0200
    From: Marcin Klos <q...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zwrot dla wspó?ma?z.onka

    Witam,

    W tym rok spotka?a mnie ciekawa rzecz. Mianowicie rozlicza?em sie;
    wspólnie z z.ona;. Na PIT-cie sta?o wyraz'nie, z.e ja jestem podatnikiem, a
    ma?z.onka - ma?z.onka;. Jednak pienia;dze ze zwrotu US przela? na konto z.ony.

    Generalnie nie mam z tym problemu, ale ciekaw jestem ska;d taki pomys? i
    czy to jest normalna praktyka no i czy to jest zgodne z prawem?

    Quosoo