  • 11. Data: 2022-04-04 09:38:15
    Temat: Re: Bez NIPU
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WAM,

    Sunday, April 3, 2022, 10:53:18 PM, you wrote:

    > [...]
    > Nawet chyba nie wiedzą że nie mają. Może przypadkiem wypadło z KRS? :)

    > https://www.bp.com/pl_pl/poland/home/kim_jestesmy/ko
    ntakt.html

    > Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział
    > Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    > KRS 345546
    > NIP 972-086-54-31

    Ten NIP należy do BP EUROPA SE EUROPAISCHE AKTIENGESELLSCHAFT z
    Hamburga. Numer KRS jest za krótki i nie daje się zweryfikować. Firma
    o tym NIP nie występuje w rejestrze GUS.
    Według REGON (121117429) jest to JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEMAJĄCA
    OSOBOWOŚCI PRAWNEJ - czyli oddział firmy z Hamburga - bez własnego
    NIPu. Na fakturach IMHO powinna być firma z nazwą niemiecką.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2022-04-04 21:24:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    ntakt.html

    > Ten NIP należy do BP EUROPA SE EUROPAISCHE AKTIENGESELLSCHAFT z
    > Hamburga. Numer KRS jest za krótki i nie daje się zweryfikować.

    Numer jest dobry, pewnie trzeba załadować zera przed, żeby widziało
    dobrze 0000345546

    > Według REGON (121117429) jest to JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEMAJĄCA
    > OSOBOWOŚCI PRAWNEJ - czyli oddział firmy z Hamburga - bez własnego
    > NIPu. Na fakturach IMHO powinna być firma z nazwą niemiecką.

    Zapytałem tam mailowo, zobaczymy jaki mają pomysł na te dane.

  • 13. Data: 2022-04-04 22:58:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 4 Apr 2022 09:38:15 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    ntakt.html

    >Ten NIP należy do BP EUROPA SE EUROPAISCHE AKTIENGESELLSCHAFT
    Czyli się zgadza: BP Europa Spółka Europejska :o

    https://de.wikipedia.org/wiki/Europ%C3%A4ische_Gesel
    lschaft
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%B3%C5%82ka_europ
    ejska