  • Data: 2002-09-27 21:52:42
    Temat: Re: ABOLICJA 12 %
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Sep 2002, rob wrote:

    >+ witam grupowiczow,
    >+ sejm uchwalil ustawe o abolicji podatkowej,lepiej zatajac niż płacic ?
    >+ 19 % 30 % % po co ? lepiej 12%
    >+ moze panowie mamy jakies ciekawe propozycje w koncu jesli jest ustawa to
    >+ chyba trzeba ja wykorzystac ;-)

    Irytuje mnie owa ustawa, nie ukrywam.
    Tym bardziej że możliwości 'bezpiecznego' (dla 'mających plecy',
    czyli nie obawiających się kontrolowania pochodnych od deklarowanego
    dochodu) to owszem, widzę.
    Choćby zadeklarowanie ukrytych dochodów które dopiero MA SIĘ
    ZAMIAR[1] osiągnąć. Dajmy na to - schowanych (od 1.X - legalnie)
    *jakoby* na koncie w Szwajcarii...

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] jestem zdecydowanym przeciwnikiem 'security by obscurity'
    i jeśli jakiś zamiar jest dziurawy jak szwajcarski ser...
    No to przepraszam (i starczy)