  • Data: 2021-01-10 09:36:14
    Temat: Re: Broszurowanie KPIR
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > > ewidencje, IPO etc.
    >
    > Hmmm, co to takiego to IPO?
    > Gugiel podaje "inicjal public offering"
    > ale nie sądzę, żebyś to miał na myśli.

    UPO oczywiście, literówka ;) Dziękuję serdecznie jeszcze raz za poświęcony czas.

    Mam jeszcze jeden problem, który jest bardziej widoczny, gdy dokumenty księgowe są
    wsadzane w kolejności najstarsze dół.
    Chodzi o obliczenia różnicy kursowej (kiedyś robiłem jako osobny dokument, który
    sobie nazwałem RK o numeracji ciągłej rocznej - taka forma DW ;),
    teraz już jako "prawdziwy" DW wygenerowany z programu) - zawsze były w tym samym
    miesiącu co faktura i dopinałem dla porządku do FV
    [aby cała transakcja była razem]

    Przeważnie pomiędzy RK a FV były jakieś operacje. Jak miałbym wpięte, że numer 1 jest
    na górze X na dole
    to przykładowo FV ma numer 10, spięty do niej RK/DW ma 13 (numer dokumentu z KPIR
    napisany w narożniku). kolejny 11.
    I tak przeglądając idzie znaleźć łatwo tą RK.

    jak będzie odwrotnie to mamy 14, (luka), 12, 11, i tu pakiet 13 i 10 spięte razem.

    Mam nadzieję, że nie będzie to problemem - nie mam dużo dokumentów księgowych.