    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: CLO/VAT
    Date: Mon, 14 Jul 2003 13:51:58 +0200

    In article <M...@n...tpi.pl>, Dawid wrote:

    > A odpowiedajac na pierwsze pytanie to mozesz sam odprawic tyle ze
    > rzeczywiscie musisz tam pojechac. Szybka paczka nie robi tranzytow, a
    > jesli bys ich zmusil to na pewno policza sobie wiecej niz za odprawe
    > ostateczna. Moga byc oporni co do takiego rozwiazania, bo wiadomo ze
    > traca w ten sposob kase, ale nie moga Ci zabronic. Uwaga 1: jezeli
    > rzeczywiscie nigdy takich rzeczy nie robiles to naprawde lepiej zaplacic,

    Czy nie przesadzasz przypadkiem?

    A czy celnik przypadkiem sam nie wypelnia tych dokumentow?

    Ja odbieralem paczke (na mnie jako osobe prywatna) to wygladalo to tak
    ze poszedlem do tego Urzedu Celnego na Chmielnej w Wawie gdzie lezala
    moja paczka, napisalem na kartce oswidczenie co jest w paczce i
    wszystkie potrzebne dane, ksero dowodu i zostawilem to celikowi ktory
    kazal przyjsc po odbior za dwa dni. Sam sobie wypelnil SAD i nic nie
    placilem zadnym magikom, ani nie musialem wiedziec niczego dziwnego.
    To byla paczka EMS pocztexem.

    Co prawda to bylo na osobe fizyczna, ale kiedys wczesniej odbieralem
    paczke na siebie na firme z DHLu, no i wtedy pozwolilem DHLowi te clo
    zalatwic za te 20 zl. I SAD nie roznil sie zbytnio od tego na osobe
    fizyczna. SAD jak SAD. VAT placilem i tu i tu.

    Czy moze mi ktos powiedziec jakie to kosmiczne formularze mnie ominely
    gdy odbieralem paczke na osobe fizyczna, i dlaczego nie maja ominac
    jak sie odbiera paczke na firme?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl