  • Data: 2004-02-11 22:50:27
    Temat: Re: CZY TO MOZLIWE??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Feb 2004, modina wrote:
    [...]
    >+ > Chodzi o
    >+ > wycenę mojego obskurnego domu do US i zapłacenie podatku.
    >+
    >+ Ktoś ma Ci wycenić domek i zapłacić podatek?;-)))

    ROTFL :) dobre było :)
    Ale ja wKF:
    [...]
    >+ Bo chyba nie sądzisz, że na grupie dyskusyjnej pl.soc.prawo.podatki
    >+ ktokolwiek udziela porad i są to prawnicy?:-))

    Primo: są tu osoby które mogą udzielać porad. Secundo: prawnicy
    chyba też czasami piszą. Oczywiście nie należy się spodziewać
    że ktoś zaraz porad będzie udzielał tylko dlatego że może :), ale...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który NIE jest prawnikiem i NIE udziela porad, a wyłącznie
    cytuje, komentuje, dywaguje i pyta... :))