  • Data: 2003-04-26 22:24:06
    Temat: Re: Czemu US nas okrada?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Apr 2003, Tristan Alder wrote:

    >+ KK na pl.soc.prawo.podatki se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:
    >+
    >+ > Zadzwoń do US. Nie krzycz za głośno.
    >+ > Oddadzą. A właściwie ktoś odda z własnej kieszeni.
    >+
    >+ Nie, nie będę się rzucał o te 10zł. Ale pani na poczcie mówiła, że to u nas
    >+ nagminne i że ludzie się skarżą masowo na to.

    ...dzisz waść. Skarżą się pani na poczcie. To też element cywilizacji:
    o ile wiem w cywilizowanych miejscach obywatele mają zwyczaj nie
    odpuszczać ani centa, ani feniga (tam i kiedy fenigi jeszcze były :)).
    *Dosłownie*. Odpuszczenie 2 dolarów...to już, panie, gruba przesada !

    >+ Po prostu US Hindenburg lubi
    >+ sponsorować pocztę za pieniądze podatnika.

    By cię rzeczony Hindenburg słyszał... :)

    Żeby-była-jasność: mi się też na ogół nie chce jako "jednemu
    z tysiąca" wyszarpywać rzeczy oczywistych... :[
    Tylko wtedy nie narzekam - bo wiem że cześciowo sam sobie jestem
    winien :>

    [...]
    >+ Nie będę się bił o 10zł. I tak mi zabrali ponad 700 za samo manie DG...

    ...no i wszyscy tak... To co się dziwisz, jakbyś ty musiał załatwiać
    owe papiery - to albo sam był równie "starannie" to zrobił, albo
    szef by cię do tego przymusił - na zasadzie: "wszyscy mogą więcej
    a ty się patyczkujesz". A "wszyscy mogą" bo 99 % obywateli odpuszcza
    sobie owe 10 zł...

    pozdrowienia, Gotfryd