  • Data: 2022-05-27 15:14:00
    Temat: Re: Czy PPK jest waloryzowane?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2022 o 14:53, r...@k...pl napisał:

    > To masz dalej te zapisy czy nie? Masz taki sam zapis, nawet de facto u tej
    > samej osoby (państwo), bo OFE obligacyjny to był dług państwa.

    w obligacjach, były obligacje skarbu państwa (w bezpiecznym funduszu i
    tak obligacje muszą być w dużej ilości), to, że były głównie naszego
    państwa, to wymuszały przepisy (dzięki temu państwo taniej pozyskiwało
    pieniądze), ale ten dług przeniesiono do takiego, którego pewne
    wskaźniki nie rejestrują, bo inaczej państwo nie mogłoby więcej pożyczać
    i dalej nas zadłużać. Tak - rządzący dali tyłka i doprowadzili do
    takiego zadłużenia, że musieli część długu ukryć.Teraz zastanówmy się,
    czy to dobrze, że nas mogą bardziej zadłużać, czy niedobrze?

    > Wiem. Ty za to zabierasz głupio głos w sprawach o których nie masz pojęcia.
    > Te swoje debilizmy idź krzyczeć pod budką piwną, chyba że masz taki sport "im
    > mniej wiem tym więcej krzyczę". Nie wiem co tam robisz w życiu, ale zajmij się
    > tym i daruj newsy, bo tutaj najprostsze rzeczy są dla ciebie za trudno,
    > oszołomie.

    Tak, tak... Wiesz i dlatego piszesz takie banialuki. Nawet poruszanie
    się po wątku by zauważyć, że w danym momencie zmieniłeś sam dyskusje na
    temat lekko poboczny Cię przerasta.
    O i kolejna komusza rada: układanie komus życia i mówienie mu co ma robić...

    --
    http://zrzeda.pl