  • Data: 2004-05-02 02:23:34
    Temat: Re: Faktury bez podpisu ??? :-)))
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "madzia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c71air$klg$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > nim

    > a co w przypadku,gdy klient w umowie zawrze zapis,ze "nie upowaznia
    wystawcy
    > do wystawienia dokumentu bez podpisu odbiorcy"?To upowaznienie badz nie
    jest
    > zasadne?Czy juz zawsze (oby) bedzie tak,ze wysylam oryginal i juz?

    Tak, bo wystawienie faktury nie zależy już w żaden sposób od nabywcy. Inna
    sprawa, że taka faktura bez podpisu odbiorcy prawdopodobnie nie będzie już
    mogła samoistnie stanowić dowodu zawarcia transakcji - np. przed sądem i na
    jej podstawie nie będzie można domagać się zapłaty. Potrzebny będzie inny,
    podpisany przez obie strony dokument. Przynajmniej tak mi się wydaje.

    Pzdr,
    BaLab