  • Data: 2020-06-08 13:59:59
    Temat: Re: Informacja z ZUS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Kłos a...@w...pl ...

    > Prawie. Taki formularz wypełniony elektronicznie drukują i
    > skanują. Możliwe, że drukują wirtualnie, do postaci np. pdf-a, i
    > potem z pda-fa skanują. Wydali kupę kasy na skanowanie papierowych
    > deklaracji, stworzyli rozbudowane mechanizmy OCR-owania tychże to
    > i to co dostają "elektronicznie" przepuszczają przez ten sam
    > mechanizm.

    :-DDDD
    W to nie uwierze.
    I to nie dlatego ze urzednik nie byłby w stanie czegos takiego
    wymyslic.
    Po prostu jakikolwiek informatyk byłby zbyt leniwy zeby coś takiego
    oprogramowac ze majac dane cyfrowe na wejsciu przemienia je w analog
    albo quasi analog i z tej postaci z powrotem do cyfrowej postaci.

    Moze by wział za to kase, ale na pewno tak by tego nie oprogramował.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę