  • Data: 2020-07-31 09:23:36
    Temat: Re: Informacja z ZUS
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-08 o 23:06, cef pisze:

    > Poczekam jeszcze może po korekcie coś się tam zmieni w tym lutym.
    > Jak nie, to ustalenie sald wnioskiem, bo wisi mi 1300zł
    > nie wiadomo skąd.

    Ale się nic nie zmieniło - napisałem więc wewnętrznie pytanie czy mogli
    by mi wyjaśnić
    skąd się nagle bierze 1150zł ujemnego salda jak wszystkie miesiące pokazuje
    wysokość wpłat zgodnych z deklaracjami?
    A ZUS mi na to, że mogę złożyć RD-3 - więc wystąpiłem z kolejnym pytaniem
    jak podjąć próbę ustalenia salda jeśli nie robiło się korekt i wpłacało
    się prawidłowe kwoty?
    Bo na tym wniosku RD-3 to jakby przyczynami złożenia wniosku są korekty
    albo niepełne wpłaty i jeśli ktoś nie robił
    korekt i wpłacał kwoty zgodne z deklaracjami, to nie ma możliwości
    zareagować
    na pokazujące się ujemne saldo?
    Korespondencja z ZUS poprzez PUE przypomina
    wrzucanie kamieni do studni.