    Subject: Re: Informacja z ZUS
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 8 Jun 2020 23:06:36 +0200

    W dniu 2020-06-08 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale w jakim sensie nie wyprostował?
    > Masz pokazane zaległe niezapłacone składki pomimo pozytywnego
    > rozpatrzenia wniosku za dany miesiac?

    Mam za luty jakieś dziwne niespodziewane ujemne saldo.
    Widać deklarację, że jest kwota i taka jest też widoczna wpłata,
    ale w saldach jest ujemne ale w lutym było nieprawidłowo pracownikowi
    policzone chorobowe i musi być korekta złożona i ktoś pewnie coś
    poprawiał już ręcznie i może mu się myszka obsunęła :-).
    Natomiast salda zwolnień, to chyba ręcznie jednak obsługują różne działy.
    Za marzec miałem zapłacone, ale też nie było widać, żeby uwzględnili wpłatę
    ani nie było widać zwolnienia.
    Tak samo jest za maj - jest zwolnienie, ale w saldzie jest - Winien.
    Dzisiaj oddali mi składki za marzec na konto- w saldzie się zrobiło zero
    a ja od razu
    porobiłem korekty za luty i marzec do zus i koszty u siebie
    Poczekam jeszcze może po korekcie coś się tam zmieni w tym lutym.
    Jak nie, to ustalenie sald wnioskiem, bo wisi mi 1300zł
    nie wiadomo skąd.