  • Data: 2005-09-15 13:57:13
    Temat: Re: Jak to jest z tym VAT-em?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Minimex wrote:

    > Wysyłając klientowi towar chciałbym doliczyć koszty przesyłki i uwzględnić
    > to na fakturze.
    > Towar - stawka podstawowa (tu sprawa jasna).
    > Opłata za wysłanie paczki PP zwolniona z VAT.
    > I co teraz:
    > 1. Sumuję wartości netto towaru i opłaty pocztowej a następnie dokładam 22%
    > ???
    > czy bardziej logiczne
    > 2. Sumuję wartości netto towaru i opłaty pocztowej. W rubryce VAT doliczam
    > 22% za towar a opłata pocztowa jako, że "zw" to 0,00

> [...]

    hmmm, z tego co ja wiem, to tylko PP moze zw. z VAT przesylki (czy
    oplate pocztowa). z tego co wiem, to ludzie robia tak, ze przesylke
    nazywaja "pakowanie i dostarczenie" - kwota netto + VAT

    Pozdr

    A Lot Like Love - komedia romantyczna :) ....... http://tiny.pl/qj5b
    Fantastyka - przegląd prasy wakacyjnej ......... http://tiny.pl/qj53
    A gdzie ty będziesz podczas wyborów http://miniurl.pl/antywybory2005