  • Data: 2004-03-31 21:32:26
    Temat: Re: Jestem przerażony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Mar 2004, Tomek wrote:

    >+ Dnia 2004-03-31 19:16, Użytkownik |Y|S napisał:
    >+ > No to OK. Rodzice płacili za moich dziadków [...]
    [...]
    >+ Ubezpieczenie po prostu tak działa - musisz je opłacać
    >+ niezależnie od tego, czy się na coś przyda czy nie.

    Problem w tym że w porównaniu do modelu "prawdziwego ubezpieczenia"
    nie jest to ścisła prawda: wystarczy choćby z kraju wyjechać.
    I to się dzieje. Wiemy ze jest korelacja łatwosci wyjazdu
    (w znaczeniu: znalezienia pracy za granicą) z wysokoscią dochodów.
    A skutków jak sądzę też się domyślamy wszyscy...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)