  • Data: 2007-11-23 21:55:34
    Temat: Re: Komputer osobisto-firmowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Nov 2007, Wojciech Bancer wrote:

    > Osobisty "osobisty". :) Kupiony kiedyś-tam, modernizowany bez żadnego
    > wrzucania w koszty. Służy do Office (home use), grania i GGadania.
    > I nie ma służyć do niczego więcej.

    > Łącze osobiste.

    No to w zakresie mojego zdania popatrz wyżej: nie mam wątpliwości,
    że dołączenie do "osobistej" sieci routera (...licznika, zaworu,
    termometru - zależnie co to za sieć :)) po to, aby móc wydzielić
    z "osobistego" korzystania korzystanie "firmowe" IMO zdecydowanie
    jest kosztem.

    [...]

    > No właśnie u mnie stoi na przeszkodzie to "not for commerce".

    OK, ale to było tylko do rozważań, kiedy z sieci "firmowej"
    chcemy wydzielić komp "osobisty", a sieć firmowa tego routera
    nie potrzebuje :)

    pzdr, Gotfryd