    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Korekta do korekty
    Date: Sat, 14 Aug 2021 17:04:35 +0200
    <sduq0e$1sqv$1@gioia.aioe.org> <serqqb$tt4$1@gioia.aioe.org>
    <611184d4$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <6112ac85$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <seue36$1lq5$1@gioia.aioe.org> <seugbh$oah$1@gioia.aioe.org>
    <kmkrtdrwt0vy$.1csdmw8sawv4k.dlg@40tude.net>
    <sf0k8o$p26$1@gioia.aioe.org>
    <w04w66apodzs.177oc0ro77e6r$.dlg@40tude.net>
    <sf41c1$u7c$1@gioia.aioe.org> <o...@4...net>
    <1...@4...net>
    <61166948$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <g9e8f96nz7b2$.1wjpbh07n20qz$.dlg@40tude.net>
    <6117c7a2$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2021 15:39:43 +0200, Pete napisał(a):

    > No to teraz MF za darmoszkę udostępni mam wszystkim centralny rejestr
    > faktur.
    >
    > Jedyny minus, że będzie obowiązkowy dla wszystkich.

    Nie wiem, jakie są założenia i jak to ma wyglądać (dostęp przez jakieś
    API?).
    Ale mogło by to przynieść korzyści: mam paru klientów, którzy nigdy nie są
    pewni, czy wprowadzili wszystkie faktury z danego miesiąca. Mnie samemu też
    czasem zdarza się coś ominąć, bo miewam sporo faktur przysyłanych mailem.
    Czsem w mailu dostaję tylko link do pobrania faktury.
    Przy towarach handlowych nie ma tego problemu, gdyż muszę wystawić fakturę
    sprzedaży (która ciągnie dokument WZ), więc od razu bym zauważył brak
    towaru na magazynie. Ale czasem kupuję coś do firmy. Routera czy monitora
    nie przegapię, ale zdarzało mi się przegapić jakieś drobiazgi, typu pianka
    do mycia kompów czy garść patchcordów.
    Oczywiście, jeśli byłby to sysyem nie tylko do wysyłania utworzonych przez
    siebie fatur, ale i do odbioru faktur dla mnie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam