  • Data: 2006-09-21 07:22:00
    Temat: Re: Nip3 -odmowa zzgloszenia
    Od: "D. A." <d...@t...wa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja rada.
    > Przeczytaj ustawę o NIP, szczególnie art 8 jak pamiętam i nie pisz głupot.

    Widze, ze reprezentujesz typ czlowieka, ktory czyta przepisy ale ich nie
    rozumie. Jesli skupisz sie na calosciowym brzmieniu zapisow ustawy to byc
    moze dotrze do twojej swiadomosci, ze jest tam mowa o obowiazkach zwiazanych
    z rejestracja NIP wynikajacych z bycia podatnikiem lub platnikiem. NIE MA
    TAM SLOWA O ZAKAZIE POSIADANIA NIP jesli sie nie jest podatnikiem.
    Czas zaczac myslec... To jest moja ostatnia rada.

    Pozdrawiam

    D.A.