  • Data: 2009-10-16 13:10:42
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof napisal:
    > W jakim sensie i kogo pytając?
    > Chodziło mi o sam fakt i sposób rozpoczęcia śledztwa.
    > Jest weekend, stoją setki aut przed Auchanem, przyjeżdża urzędas - skąd ma
    > wiedzieć, które auta są służbowe a które nie?

    Sfotografuje wszystkie, narzedzia do automatycznego wyluskiwania
    numerow rejestracyjnych juz sa, a potem CEPiK w ruch i ladnie
    wszystko wyskoczy.

    Ciekawsze za to, w kontekscie A.Lawy, jest mozliwe zachowanie
    ochrony supermarketu wobec fotografujacego tajniaka skarbowego ;)

    > Wierzysz w to, że urzędas, któremu powiesz, że nie wykorzystujesz auta
    > prywatnie i któremu przedstawisz dokumentację i ewidencję pojazdu przyjmie
    > to jako pewnik? :)

    Jezeli bedzie niesprzeczna ze stanem wiedzy (i dowodow) posiadanych
    przez US? Dlaczego nie? Na moj US nie narzekam, nie stosuja stresujacych
    'wezwan' tylko mniej stresowo dzwonia, uzgadniaja terminy, aby
    byly dogodnie. Raz to nawet mialem telefon, abym zlozyl korekte
    PIT-a rocznego, bo sobie za male odliczenie zrobilem.
    No to zlozylem :)

    Tak jak juz pisal ktorys z przedpiscow, tam nie siedza ludojady.
    Jak masz dobrze prowadzona dokumentacje, nie robisz ewidentnych
    kantow, nie podpadles z powodu jakiegos sledztwa, nie zachowujesz
    sie arogancko i chamsko (w koncu to jest dla tamtych ludzi miejsce
    pracy) to oni tez odnosza sie normalnie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek